Helt slut... är jag sjuk kanske?

Jag är jämt helt slut.. Fattar inte va det är med mig egentligen..
Fanny va här innan idag efter jag slutade jobbet...
Sen åkte hon runt halv 4 igen, då la jag mig & läste en bra bok som jag börjat läsa :)
Sen så somnade jag bara sådär, ;s och vaknade runt halv 8 igen på kvällen?!
då är man trött..
Sover nästan jämt, förutom när jag inte jobbar då!
Men imorgon är jag ledig, helt underbart skönt!
Sen jobbar jag kväll på torsdag, så det ska nog gå bra.. sen dag på fredag :)
Sen lördag blir det holmen igen kanske med syster på björn rosenström ;)
För jag är ju ledig sen lördag & söndag :D SKÖNT!
Längtar till helgen, :) hoppas på en sak då!
Annars så händer inte så mycket i mitt liv just nu, rätt vanligt som det brukar.. Mest jobb!
Men det funkar de med!
Nehe nu kommer julia när som, väcka liv i mig, är helt död efter ha sovit i några timmar!
Får se vad vi ska hitta på :) något blir det nog alltid, kanske snacka bara lite ;) som vanligt.
Nehe, ni får ha en så bra kväll!
Skriver imorgon igen om jag hinner, ska försöka lägga in lite bilder :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0