sitter hos julia ..

just nu sitter jag hos julia ;) vi har ätit lite gott idag ... klyftpotatis , kyckling , fetaost , oliver , och pepsi till de ;) och lite vitlöksbröd med då ! mummaaaaaaaaaaaa.
nu sitter vi & kollar på roooolands ;) hehe ..
julias favorit om någon ville veta då alltså ;)  bara fråga henne om ni vill veta något , eftersom hon kan allt om bandet !
julia har varit snäll & smörjt in min rygg , plattat mitt hår med , eftersom jag just nu är handikappad ... men har fått tid på sjukhuset imorgon , skönt ! äntligen kommer jag förhoppningsvis får reda på vad problemet är med min rygg , kanske blir att jobba imorgon om jag inte blir sjukskriven av doktorn ... kanske blir ett läkarintyg... men jag hoppas jag är pigg för & jobba ...
nehe , nu ska jag vara lite social med julia !
vi hörs ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0