nico har sovit här i natt ...

inatt sov nico här för en gångs skull , det blir inte så ofta längre :( tyvärr .. men i natt så blev det av , mys !
hon följde med mig till sjukhuset idag med , hade en muskelinflammation :( så nu är jag sjukskriven tills jag slutar jobba :( känns jätte konstigt verkligen ... ,s men men ;s kan ju inte jobba med ryggen , de va vad doktorn sa iallafall ...
hoppas på att den blir bra nu snart ...
orkar inte gå & ha ont längre :(
nehe , nu väntar jag på nico , hon är hos sin mormor & hämtar lite money till pizza , så ska hon & jag dra ner och kääääka lite , mums !
men jag kanske bloggar lite mer sen , imorgon kommer mami hem igen , underbart skönt :)
nehe , ha en bra eftermiddag :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0