Hejsan!

Just nu är jag sjukskriven från jobbet, känns inte sådär jätte kul! :( blir så less på de!
Att man inte kan jobba!
Att jag just nu skulle få ont i min rygg, det är verkligen inget roligt...
Får hoppas panodil & voltaren kommer hjälpa, annars blir det att kontaka läkare igen!
Usch!
Men men, bara hoppas på det bästa!
Idag gör jag inte så mycket, ligger mest eftersom jag har så ont.. Men egentligen ska jag vara uppe & röra på mig!
Men gör så ont...
Min älskade mamma kommer hem idag, känns helt underbart! Som jag saknat henne <3
Annars så blir det nog bara rätt lugnt idag!
Julia va här igår och färgade mitt hår, skönt & ha det nyfärgat :)
Annars så händer de inte så mycket!
Nu ska jag vila en stund!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0