Hejhej ! !

Idag är det måndag , inget jobb för min del !  Ledig , skönt !
Men imorgon skulle jag ha jobbat 7-12 men sjukskriven :( Inte så roligt ....
Men ska försöka jobba på onsdag , 14-21 ... Se om jag är piggare i ryggen !
Idag har jag haft sjukt ont i nacken också ;s känns som jag bara blir sämre & sämre ...
Igår så var jag med nico & jossan en stund , kollade film & myste lite !
Annars händer det inte så mycket nu för tiden , tråkigt ... eftersom jag inte är pigg i ryggen :( går inte göra så mycket då !
Tråkigt ...
Hoppas jag kan jobba onsdag , torsdag & fredag nu ... för ledig sen lördag & söndag , sen jobbar jag bara måndag tisdag & onsdag , sen är det slut ;s känns jätte konstigt ...
Men sen blir det att åka utomlands , sen ska jag börja plugga igen , woooho ;D Psykiatri !
Hoppas det blir kul !
Nehe nu ska jag inte skriva mer , får se om jag bloggar mer senare sen kanske !
Puss

jag

Kommentarer
Postat av: Linn

miss u <3

2010-08-23 @ 13:06:15
URL: http://donova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0