Hejhej!

Idag sov jag & nicco rätt länge , ungefär till 3 , haha !
Usch , helt seg idag !
Varit på jobbet hos chefen och lämnat in mitt intyg , sen hämtat alla mina jobbar kläder och lämnat nyckel & så ! känns jätte tråkigt & jobbigt :(
trivs så bra på jobbet , men nu blir det vila för mig så min rygg blir bra ...
idag kom mamma hem från skåne :)
hon hade med sig lite presenter från mormor :)
fick två söta armband , sen en söt pyjamas ;) kommer på bild senare sen om jag orkar :)
Carolina Wallin :) sjukt bra med låten pärlor ! Lyssna på den :)
Fått den på hjärnan nu :)
Hon är sjukt duktig !
Nehe nu ska jag försöka städa lite i mina garderober om jag orkar med ryggen , får se hur långt jag kommer !
Kanske skriver ett inlägg senare ikväll !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0