Fy !

hm , idag vet jag faktiskt inte hur jag mår !
inte bra iallafall . . .
mitt liv såg visst mycket bättre ut för 2 år sedan .. då var allt perfekt ..
då fanns pappa i mitt liv , då va allt så bra . . inga problem fanns då ..
fy fan vad jag saknar honom ! < 3
tänkt så himla mycket på honom idag , eller ah det gör jag ju rätt ofta annars med ..
men idag har det varit extremt mycket ...
varför är du borta för ?
jag vill att du ska vara här hos mig ....  kom tillbaka pappa !
allt annat skiter sig också bara hela tiden :(  inget går bra , allt går bara åt helvete  .. förlåt mig att jag svär ..
men just nu så är det inget som går som jag vill ..
jag hoppas att allt kommer bli bra igen ..
annars så drar jag härifrån , till en annan värld där allt är bra och där man kan må bra ..
där man kan slippa all skit ..
ne nu ska jag lägga mig & kolla film i min ensamhet.
kanske bloggar senare , annars så bloggar jag imorgon ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0